domingo, 31 de enero de 2010

Recursos en Llingua Asturiana

Amestóse un enllaz a la web PUERTU ASTURIES, una páxina na qu'atoparéis un balagar d'aplicaciones prestoses pa xugar y prauticar lo que nel colexu adeprendéis alrodiu la nuesa llingua. Los xuegos tenéislos clasificaos en distintes estayes. Naguo por que vos preste.

Pa rematar y que vos podáis facer una idea de lo que perellí podéis alcontrar, ehí vos va un enllaz qu'al calcalu vos llevará dafechu al últimu xuegu educativu colgáu, ta calentín entá porque ye d'esta mesma selmana.


BUSCA NA NUECHE

--------------------------------------------------------

Os he añadido un enlace a la web PUERTU ASTURIES, una página en la que entre otras cosas podéis encontrar un montón de aplicaciones divertidas para jugar y practicar lo que aprendéis en el cole de nuestra lengua. Los juegos los tenéis clasificados en diferentes apartados. Espero que os guste.

Para que os hagáis una idea de las actividades que por allí podéis encontrar os pongo el enlace del último juego educativo que se ha colgado en la red, esta misma semana.

3 comentarios:

Alumno... dijo...

He jugado al juego de las palabras,
a veces me parecía muy difícil, pero al final las acababa encontrndo.
Por el medio me pareció ver fantasmas, que por cierto eran muy
feos.

ALBERTO

Alumno... dijo...

Alberto tiene razón se veían fantasmas feísmos. Casi siempre me volvía loca buscando las palabras pero las acababa encontrandolas.

MAITE 5ºB

Alumno... dijo...

He jugado al juego de busca na nueche me ha gustado.Lara